20 Ocak 2012 Cuma

Adını Feriha Koydum 44. bölüm tahminleri

Adını Feriha Koydum 44. bölümde neler olacak.

Adını Feriha Koydum 44. bölümde Emir hastaneye kaldırılı ve tedavi altına alınır. Muhtemeler uzun bir tedavi süreci olur. Feriha onun başından ayrılmaz.

Adını Feriha Koydum 44. bölümde muhtemelen Emir'i vuran Halil polisleri karşısında görür. Feriha'yı tamamen kaybettiğini düşünen Halil kafasına silahı dayar ve intihar eder.

Adını Feriha Koydum 44. bölümde intihar eden Gülsüm'se Feriha'nın oturduğu kapıcı dairesinde Feriha'nın bulunma sevinci yaşanmadan Gülsüm yası başlar. Eğer Cansu ise o zaman büyük şok olur.

Adını Feriha Koydum 44. bölüm fragmanı yayınlanır yayınlanmaz blogumuzda olacak... 


medyarazzi.com (ankara haber) kaynağından alınmıştır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için Teşekkür ederiz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rastgele Yayınlar