22 Ocak 2012 Pazar

adını feriha koydum 45. yeni bölüm tahminleri setten özel kareler

adını feriha koydum 45. yeni bölüm tahminleri (setten özel kareler) medyarazzi İİ (Huawei 88)

Adını Feriha Koydum 45. bölümü yayınlandı. Adını Feriha KOydum 45. bölümü izlemek için haberimizi tıklayınız. Adını Feriha Koydum 45. bölümü izlemek için sitemizden ayrılmayın. Adını Feriha Koydum 44. bölümü önemli gelişmelere sahne oldu. Adını Feriha Koydum 45. bölümünde Emir ve Feriha Kurtuldu. adını Feriha Koydum 45. bölümünde Emir'in ailesi duruma tepki gösterdi. Adını Feriha KOydum 45. bölüm

Show Tv’de Bu sezon başlayan ve büyük bir izleyici kitlesine ulaşan Adını Feriha koydum Dizisinin bu haftaki bölümünde izleyicileri çok büyük bir sürpriz bekliyor. Adını Feriha koydum 44. Bölümünde fragmanlarda olmayan bir sürpriz izleyiciyi bekliyor.

Feriha ( Hazal Kaya ) ve Emirin ( Çağatay Ulusoy ) imkansız aşkını, bu aşka karşı çıkanların ve imkansızlıkların anlatıldığı dizinin bu haftaki Adını Feriha koydum 45. Bölümünde Feriha ve Emiri yine beklenmedik gelişmeler bekliyor.



Bir kızın ( Feriha ) ailesinden hayattan ve sevdiğinden her şeyi saklayarak büyütmeye çalıştığı sevgiyi anlatan Adını Feriha koydum dizisinin 45. Bölümünde yine beklenmedik gelişmeler yaşanacak. Emir ve Feriha Halilin elinden kurtulmuştur ancak onları bekleyen çok daha büyük zorluklar beklemektedir.

TAHMİNLER:
 Hande Muhtemelen Koray ile Gülsümün evlenmelerinden dolayı ayırma girişimlerinde bulunacak...

 Emir Feriha cephesinde ise süpriz gelişmeler bekleniyor.

Leventin kardeşi Bülent ise Saneme karşı duygusal bir şeyler hissedicek gibi görünüyor...

Mavi renk yazılar Tamamen Kendi Blogumuzun Tahminleridir...Alıntı Yapılmamıştır...Keyifli okumalar...

Başrollerini Hazal Kaya ve Çağatay Ulusoy’un paylaştığı fenomen dizi Adını Feriha koydum, yapımcılarının yüzünü güldürmeye devam ediyor. Adını Feriha Koydum 44. Bölümde yine senaristler bol heyecan ve aksiyon yaratacak bir bölümle karşınıza çıkarıyor diziyi. Adını Feriha Koydum 44. Bölüm 20 ocak 2012 de show tv ekranlarında olacak.




Adeta bir Türkiye gerçeğinin anlatıldığı dizide, pırıltılı Etiler dünyasının gölgesinde yaşayan bir kapıcı ailesinin, hayatla imtihanına yer veriliyor.

Dizide, ailesiyle beraber yaşadığı bodrum katından hayallerinin dünyasına seçkin bir üniversiteyi burslu olarak kazanması ile giren Feriha'nın ve ailesinin hayatı ve başlarından geçen olaylar anlatılıyor.


Kapıcının güzel kızı kendi dünyasından çıkıp, yarattığı yalan dünyanın prensesi olacaktır. Ne var ki, bir genç kızın küçük pembe bir yalan üzerine inşa ettiği yeni dünyası ailesini de çevresindeki herkesi de yutacak ve anne kızın gerçek hayatla mücadelesi adım adım geri dönüşü olmayan bir savaşa dönüşecektir.

hazal kaya'nın bir kapıcı ailesinin kızını canlandıracağı dizi. dizi oyuncularının 90 dakika protestosuna rağmen muhtemelen 45 dakika sürmeyecek. zaten 40 dakika reklamlar sürüyor şu dönemde.



Feriha’yı kurtarmaya çalışan Emir, Halil’in tuzağına düşer. Emir’i iğnelerle zaptetmeye çalışan Halil’in aşıklarla ilgili şeytani planları vardır. Emir ve Feriha, Halil’in elinde birbirleri için ayakta kalmaya çalışırken kapıcı dairesinde ise sabırlar tükenmektedir. Emir’in yokluğunu fark eden Cansu’nun hezeyanlarını ne Ünal ne de Sanem ciddiye alır. Gülsüm’le yaşadıklarından sonra kendi dünyasına dalan Koray ise vicdan azabının pençesinde kıvranmaktadır. Kapıcı dairesindeki perişan bekleyiş devam ederken, Emir ve Feriha Halil’in delilikleri karşısında kendi başlarının çaresine bakmak zorundadırlar. Aşıklar çaresizce birbirlerini korumaya çalışırken dehşet evinde işler çığırından çıkmak üzeredir.



Adını Feriha Koydum, başrollerini Vahide Gördüm, Hazal Kaya, Çağatay Ulusoy ve Metin Çekmez'in paylaştığı, bir kapıcı kızının üniversite sınavında ülkenin seçkin üniversitelerinden birine burslu olarak kabul edilmesi ve bundan sonra içine düştüğü kişilik bunalımı ele alınıyor.

Feriha okulun ilk gününde gece hayatında kendine yer edinmiş bir ailenin 'Gecelerin Veliahtı' lakaplı oğluyla tesadüfen karşılaşır. Bu karşılaşmadan sonra onun ilgisi hoşuna giden Feriha, kendini onlara zengin bir ailenin kızı olarak tanıtır ve yalanından dönemez.

Dizinin çekimleri Beykent Üniversitesi'nde yapılmaktadır.

Adını Feriha Koydum 44. Bölüm izle, Adını Feriha Koydum 44. Bölüm hemen izle, Adını Feriha Koydum 44. Bölüm son Bölüm izle,


siirtce.net

Kaynak:http://www.medyarazzi.com/haber/20120122/466590/587806/adini-feriha-koydum-45-yeni-bolum-tahminleri-setten-ozel-kareler-medyarazzi-ii%C2%A0-huawei-88.html  dir.

Blogumuz hiç bir yasal yükümlülüğe tabi tutulamaz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için Teşekkür ederiz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rastgele Yayınlar