12 Mart 2012 Pazartesi

Adını Feriha Koydum 53. bölüm fragmanı,

Açıklama : Dizi Fragmanı izle Adını Feriha Koydum 53. bölüm fragmanı, Adını Feriha Koydum 53. bölüm özeti, Adını Feriha Koydum 53. bölüm videosu izle, Adını Feriha Koydum 53. bölüm tüyoları tahminleri, Adını Feriha Koydum 53. bölüm fragmanı videosu izle
Adını Feriha Koydum 53. Bölüm Fragmanı (İlk Sitemizde) 

Adını Feriha Koydum 53. Bölüm Fragmanı yayınlandığı anda ilk olarak sitemizden sizlere duyurulacaktır. Fragman izleme sitemiz Adını Feriha Koydum 53. Bölüm Fragmanını ilk kez size sunacaktır..
-Emir'i takip eden kız Emir'e bir oyun oynayacak ama bundan ne Aysun'un ne Ünal'ın haberi yok. 
Aysun ve Ünal bunu duyunca şok geçirirler. Aysun bu işin içinde iş olduğunu ısrarla söyler. 

-Seher Feriha'ya yardım etmek ister Feriha Gülsümün dediği lafı düşünür. (Düşmanımızda olsa o bizim 
yengemiz ) lafını sonra tamam der.

-Seher Emirle Feriha'ya yardım edilerek bu iş çözülür.

-Levente gelince evet seviyorum der. Feriha hemen odasına gider.

-Leventle Feriha okulda karşılaşırlar. Feriha Emirle evlendiğini söyler.

-Gülsüm ise Korayı almayı başarır ve kendini sevdirmeyide.




Kaynak site: http://www.fragmanvideoizle.com/adini-feriha-koydum-53-bolum-fragmani-izle.html#ixzz1ouvHJMTp

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için Teşekkür ederiz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rastgele Yayınlar