8 Mart 2012 Perşembe

Adını Feriha Koydum 53.bölüm fragmanı

Adını Feriha Koydum 53.bölüm fragmanı
03.03.2012 18:17 



Adını Feriha Koydum 53.bölüm fragmanı
Adını Feriha Koydum 53.bölüm fragmanı
03.03.2012 18:17
Adını Feriha Koydum 53.bölüm fragmanı izle
Paylaş:
Adını Feriha Koydum son bölüm özeti şöye:
Feriha’ya dişini geçirmeye çalışırken Feriha’nın bu kez ona papuç bırakmaya niyeti yoktur. Adını Feriha Koydum 50. bölümde Feriha yaşadığı sıkıntıları Emir’e yansıtmadan vargücüyle Emir’le geçirdikleri kısıtlı zamanların tadını çıkarmaya çalışır. Adını Feriha Koydum 50. bölümde Ancak kapıcı dairesinde kopan fırtınaları öğrenen Emir’in sabrı taşmak üzeredir. Adını Feriha Koydum 50. bölümde Emir ve Feriha gizli evlilikleri ile ilgili ilk kez karşı karşıya gelir. Öte yandan Emir ve Levent arasındaki gerilim de tırmanmaya devam eder. Adını Feriha Koydum 50. bölümde Mehmet ise bir anda Levent’in Feriha’ya olan duyguları ile yüzyüze gelir ve beyninden vurulmuşa döner. Adını Feriha Koydum 50. bölümde Levent’in duygularının ayyuka çıkması işleri çığırından çıkarırken Emir için de beklenmedik bir bomba patlamak üzeredir. Adını Feriha Koydum 51 bölüm fragmanı yayınlanınca sitemiz Haberform'dan takip edebilirsiniz.

emir feriha apartman konuşması
Deniz Uğur'a kanser sorusu sormayın
Gördüğü kemoterapi tedavisi nedeniyle saçlarını kazıtan Deniz Uğur, önceki akşam oyuncu arkadaşıyla Etiler'de kahve içti. Hastalık süreci ve başındaki perukla ilgili soru istemeyen ünlü oyuncu, "Fotoğraf çekin ama soru sormayın lütfen" dedi.

Kaynak: http://www.haberform.com/haber/muhtesem-yuzyil-53.bolum-fragmani-izle-95416.htm dir.Blogumuz hiç bir yasal hükümlülüğe tabi tutulamaz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için Teşekkür ederiz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rastgele Yayınlar