31 Mart 2012 Cumartesi

Deniz Uğur kanseri yendi-feriha sanem

Deniz Uğur kanseri yendi

Tatile mi çıkıcaksınız Tıklayın Avantajdan faydalanın

Güzel oyuncu Deniz Uğur, geçen aralık ayında meme kanserine yakalanmıştı. Kanseri atlatan Uğur, etrafına gülücükler saçarken objektife takıldı.




Ameliyat masasında bir göğsü alınan Uğur'un röportajında, "Farklı bir yenilenme duygusu içindeyim, hem fiziksel hem zihinsel açıdan. Keskin bir virajdan geçtim ve arabayı devirmeden yola devam etmeyi başardığım için yeni bir enerjiyle doldum. Hayatım ivme kazandı" ifadelerini kullanmıştı. Güzel oyuncu kemoterapi tedavisinin ardından eski sağlıklı günlerine geri döndü.
Yönetmen sevgilisi Orçun Benli ile önceki gün Rumelihisarı'nda Boğaz kıyısında güzel bahar havasının tadını çıkaran Deniz Uğur, başında peruğuyla etrafına gülücükler dağıttı. Hastalığını tamamen atlatan Uğur, geçtiğimiz günlerde ruh haliyle ilgili şu açıklamayı yapmıştı:
"Daha önce olmadığı kadar pozitifim. Kader diye bir şey vardır ama ben düşüncelerimizle hayatımızı yönlendirebildiğimize inanırım. Bardağa dolu tarafından bakmayı seçiyorum."





deniz uğur kanser tedavisi, deniz uğur kanseri yendi, deniz uğur son sağlık durumu

Haberformdan derlenmiştir...


Dizi Takip-ci Özgün yazısıdır.Kaynak belirtilmeden kullanılamaz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için Teşekkür ederiz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rastgele Yayınlar