25 Mart 2012 Pazar

Kim Milyoner Olmak İster-BU SÖZLERİYLE DE ŞOKE ETTİ



BU SÖZLERİYLE DE ŞOKE ETTİ
 


Kim Milyoner Olmak İster adlı yarışmada TBMM’nin diğer adını bilemediği için tartışmalara neden olan üniversite öğrencisi Gözde Umay, gazete okumaya bile bu yıl başladığını belirterek, “Survivor gibi yarışmalar bana daha uygun” dedi. Posta gazetesine konuşan Gözde Umay, olayın ardından okula gitmediğini söyledi. Umay “Zaten ders yapılmamış, herkes beni konuşmuş. ‘Ayrılsın, Yeditepe’nin adını lekelemesin’ demişler. Bunu söyleyenler o soruyu bilsinler de göreyim. Hem ben siyasetten nefret ediyorum. Gazete okumaya bile bu yıl başladım...Devamı



Dizi Takip-ci yazısıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için Teşekkür ederiz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rastgele Yayınlar