9 Nisan 2012 Pazartesi

Adını Feriha Koydum 56.bölüm Tüyoları ve Tahminleri




Adını Feriha Koydum 56.bölüm Tüyoları:

Feriha Emir i affedecek mi?Şimdilik öyle görünmüyor...
Ferihanın babası tutuklanacak mı?Tutuklanacak gibi görünüyor çünkü ortağı kaçtı...Ve tüm borç onlara kaldı...
Feriha Emirin tokatından sonra evi terk mi ediyor??? Evet terk etti...
Feriha daha ne kadar yurtta kalmaya devam edicek...
Feriha gerçeği öğrendi ve emir in annesi emirden boşanması gerektiğini emirin çocuğu olacağı baskılarına karşı koydu...
Feriha Emirin tokatından sonra evi terk mi ediyor???   
Hande koray gülsün üçgenindede olağan üstü bir durum görünmüyor...
Sanem hanım cepheside aynı şekilde yine cansu üzerindeki planların tıkır tıkır işleyeceğe benziyor...
Tahminlerim bu yönde sizlerin de tahminleri soru ve görüşleri var ise bizlerle paylaşması dileği ile...Saygılar.
Adını Feriha Koydum 56. bölüm fragmanı, Adını feriha koydum 56. bölüm tahminleri, Adını Feriha Koydum 56. bölümde neler olacak, Adını Feriha Koydum 56. bölüm tüyoları tahminleri,










Adını Feriha Koydum 56. bölüm fragmanı, Adını feriha koydum 56. bölüm tahminleri, Adını Feriha Koydum 56. bölümde neler olacak, Adını Feriha Koydum 56. bölüm tüyoları tahminleri,


Dizi Takip-ci özgün yazısıdır...


Dizi Takip-ci Özgün yazısıdır.Kaynak belirtilmeden kullanılamaz...


Dizi Takip-ci Özgün yazısıdır.Kaynak belirtilmeden kullanılamaz...

2 yorum:

  1. feriha son bölümde ölecek mi?

    YanıtlaSil
  2. henüz öyle bir duyum veya tahmin söz konusu değil efenim. :)
    İyi günler keyifli izlemeler...

    YanıtlaSil

Yorumunuz için Teşekkür ederiz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rastgele Yayınlar