23 Nisan 2012 Pazartesi

Adını Feriha Koydum 58.bölüm Tüyoları ve tahminleri


Adını Feriha Koydum 58.bölüm Tüyoları:
Güncel...
Cansu ölecekmi?Halil cansuyu öldürecekmi?
Feriha ve emir levent hocayı gördü şimdi ne olacak?

59. bölümde bizleri yine süprizler bekliyor...
Emir Ferihayı ikna edemedi ancak konuşmadıkları bir çok şeyi konuştular bu yüzden ferihada biraz yumuşama olması bekleniyor...
Hande iyilik yapmaya çalışıyor ama feriha kabul etmedi ama edecek gibi görünüyor...





Feriha Emir i affedecek mi?Şimdilik öyle görünmüyor...
Ferihanın babası tutuklanacak mı?Tutuklanacak gibi görünüyor çünkü ortağı kaçtı...Ve tüm borç onlara kaldı...


Ancak levent hoca kurtardı...


Feriha Emirin tokatından sonra evi terk mi ediyor??? Evet terk etti...
Feriha daha ne kadar yurtta kalmaya devam edicek...
Feriha gerçeği öğrendi ve emir in annesi emirden boşanması gerektiğini emirin çocuğu olacağı baskılarına karşı koydu...
Feriha Emirin tokatından sonra evi terk mi ediyor???   
Hande koray gülsün üçgenindede olağan üstü bir durum görünmüyor...
Sanem hanım cepheside aynı şekilde yine cansu üzerindeki planların tıkır tıkır işleyeceğe benziyor...
Tahminlerim bu yönde sizlerin de tahminleri soru ve görüşleri var ise bizlerle paylaşması dileği ile...Saygılar.


Adını Feriha Koydum 58. bölüm fragmanı, Adını feriha koydum 58. bölüm tahminleri, Adını Feriha Koydum 58. bölümde neler olacak, Adını Feriha Koydum 58. bölüm tüyoları tahminleri,










Adını Feriha Koydum 58. bölüm fragmanı, Adını feriha koydum 58. bölüm tahminleri, Adını Feriha Koydum 58. bölümde neler olacak, Adını Feriha Koydum 58. bölüm tüyoları tahminleri,


Dizi Takip-ci özgün yazısıdır...


Dizi Takip-ci Özgün yazısıdır.Kaynak belirtilmeden kullanılamaz...


Dizi Takip-ci Özgün yazısıdır.Kaynak belirtilmeden kullanılamaz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için Teşekkür ederiz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rastgele Yayınlar