2 Temmuz 2012 Pazartesi

Vahide Gördüm sezon finalinde neden yoktu


Vahide Gördüm sezon finalinde neden yoktu

Vahide Gördüm'e peruk şartı..



Kanser tedavisi gördüğü için Adını Feriha Koydum adlı diziden ayrılan usta oyuncu Vahide Gördüm, sezon finalinde yer almadı...
Oysa dizinin bütün oyuncuları Gördüm'ün bir sürpriz yaparak finalde yer alacağını söylemişti. Hazal Kaya ile kameraların karşına çıkan Gördüm, o günlerde kendisine soru soran muhabirlere "Dizinin hazirandaki finalinde oynayacağım. Bu benim için çok güzel bir duygu. Arkadaşlarımla bir arada olacağım" demişti. Ancak önceki gece sezon finali yayınlanan dizide usta oyuncu yer almadı.

'PERUKLA OYNARSAN FİNALDE YER ALIRSIN'

İddiaya göre dizinin yapım şirketi "Perukla oynarsan, sezon finalinde yer alırsın" dedi. Ancak Gördüm teklifi reddetti. Yapım şirketi konuyla ilgili "Biz Vahide Gördüm'ün finalde oynayacağını hiçbir zaman söylememiştik"açıklamasını yaptı.
GÖRDÜM NEDEN HİÇ PERUK KULLANMADI?
Vahide Gördüm peruk takmadan medyaya fotoğraf vermesinin nedenini şöyle açıklamıştı: "Ben kanser tedavisi gören biri olarak görüntümün insanlara ders olmasını istedim. Saçsız, kirpiksiz ve kaşsız dolaştım. İnsanlar beni görüp hatırlasınlar ve doktora gitsinler diye. Ne kadar göz önünde böyle dolaşırsan o kadar yararı olur diye düşündüm."
http://www.ensonhaber.com den derlenmiştir.


www.edarling.net Dizi Takip-ci Özgün yazısıdır.Kaynak belirtilmeden kullanılamaz... http://www.altinfirsati.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için Teşekkür ederiz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rastgele Yayınlar