12 Ağustos 2012 Pazar

Otorite A haber kanalında yayınlanan en iyi araç tanıtım programı


Otorite A haber kanalında yayınlanan en iyi araç tanıtım programlarından biri bence izlerken öylece donup kalıyorum.tüm ayrıntıları ile araçları tanıtıyor ve güzel bilgileri bizlerle paylaşıyorlar.Harika bir program yaptıklarını düşünüyorum.Program en yeni araçları ve güncel konuları ele alıyor.Bizlere en yeni otomobil haberlerini iletiyor ve bizlere otomobil tarihi ile de bilgiler sunuyor.Ayrıca bizlerle eski araçlarıda paylaşıyorlar.Ben bu programı zevkle ve severek izliyorum.Her hafta dört gözle bekliyorum bu programı.Sizlerinde görüşlerinizi paylaşmanız dileği ile.Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.Saygılar...
Çok fazla talep görmesi Halinde Araç tanıtım blogu açmayı planlıyorum.
Dizi Takip-ci Özgün yazısıdır...



Tam bir canavar bu makine.Hayranıyım Audi R8'in



Mercedesin çizgileride bir başka kaslı yapıya ve sağlam duruşa hayranım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için Teşekkür ederiz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rastgele Yayınlar