25 Eylül 2012 Salı

Ünlü Halk Ozanı,Neşet Ertaş'ı bugün kaybettik!


Ünlü Halk Ozanı,Neşet Ertaş'ı bugün kaybettik,yakınlarına ve tüm sevenlerine,bizlere başsağlığı diliyorum.
Bir daha benzeri zor bulunabilecek halk şairi halk adamını halk ozanını kaybetmenin hüznü ile yazımı yazıyorum.Allah'tan rahmet diliyorum.Hepimizin başı sağolsun.
Ustanın Bir anısını Sizlerle paylaşmak istedim

"ilk ne zaman aşık oldun ?" diye sordum Neşet Ertaş'a.
"13 yaşımda. Yozgattaydık, mahallenin kızıydı.
Ona bi türkü havalandırdıydım" dedi.
Kızın adını söyledi. Sonra pişman oldu:
"yazman gurban oluyum , sevda sırrınan olur." dedi. 

Sevenlerinin Başsağlığı dilekleri:
Ne guzel insandin sen.. Mekanin cennet olsun..
Eşsiz türküleriyle sonsuzadek yaşayacak büyük usta.
Allah Rahmet Eylesin Guzel insan!!! Yeri dolmuyacak bir usta! Sevenlerine ve ailesine Allahtan sabir dilerim! Mekanin cennet, Kabrin nur ile dolsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için Teşekkür ederiz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rastgele Yayınlar