13 Mart 2012 Salı

Adını Feriha Koydum 53.bölüm Tüyoları ve tahminleri

Adını Feriha Koydum 53.bölüm Tüyoları:
 feriha ve emir cansu tarafından zehirlenmişti.
Bu hafta feriha ve emir 'in hastanede olacağı ve büyük ihtimal ile ve benim kanaatimcede ölmeyecekler.
Hande koray gülsün üçgenindede olağan üstü bir durum görünmüyor...
Sanem hanım cepheside aynı şekilde yine cansu üzerindeki planların tıkır tıkır işleyeceğe benziyor...
Tahminlerim bu yönde sizlerin de tahminleri soru ve görüşleri var ise bizlerle paylaşması dileği ile...Saygılar.
Adını Feriha Koydum 53. bölüm fragmanı, Adını feriha koydum 53. bölüm tahminleri, Adını Feriha Koydum 53. bölümde neler olacak, Adını Feriha Koydum 53. bölüm tüyoları tahminleri,


Adını Feriha Koydum 53. bölüm fragmanı, Adını feriha koydum 53. bölüm tahminleri, Adını Feriha Koydum 53. bölümde neler olacak, Adını Feriha Koydum 53. bölüm tüyoları tahminleri,

Dizi Takip-ci özgün yazısıdır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için Teşekkür ederiz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rastgele Yayınlar