4 Ekim 2012 Perşembe

Yazılarımı calmaya calışan ve basarısız olunca bana hakaret eden kisiye yazıyorum...

Bazı İnsanlar yazılarımı kopyalayamayınca küfür ederek sanal donkişotluk yaparak bizlere zarar vermeye çalışıyor ancak sevgili ziyaretçilerim,yayınlanan yorumu görenler var ise onlardan özür dilerim bugün bloga girme fırsatım olmadığı ve sizlerin kolaylıka bizlere ulaşması için denetimsiz yani direkt yorum gönderme seçeneğini açtım ancak bunu kötüye kullanan insanlar yazılarımı benden alamadığı için kudurup blogumu kirletmeye çalışanlara karşı sizlerin desteği ile inşallah gereken cevabı vereceğim.Ben blogu ilk kurduğumda yaptığım hatayı belirttim zaten blogumda ama şu an sadece hürriyetten derleme yapıyor ve geri kalan anket ,dizi tahmin ve tüyolar kısımlarını kendim bizzat zamanımı ayırıp sizlere yazıyorum.Bunun için bile EMEĞE SAYGI DİYORUM.Sitemde de son yazılan 400 yazı benimdir diye belirttim zaten.Ancak eğer bu şekilde istirmarlar olursa sadece denetimli yorum özelliğini açmak zorunda kalıcam.Teşekkürler ve tekrardan özür dilerim.Yazımı okuduğunuz içinde ayrıca teşekkür ediyorum.Destek ve yorumlarınızı bekliyorum.
Bu tarz insanlar inşallah derslerini alırlar...

Kendisi yazımı çalamayınca bana küfür ediyor ve sağ tık engeli koymuş olduğumu söylüyor birde...
İsteyenlere o kişinin mesajı gönderilebilir.Beni anlamanız için isteyenlere böyle bir şey yapabilirim.
Hatta hukuksal bir süreç başlatmayı bile düşünüyorum şu ana ben böyle hakaretler görmedim ya onun bana insanın en değerli varlıklarından annesine böyle şeyler yazmaya hakkı var mı sizce?Soruyorum sizlere...

Saygılar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için Teşekkür ederiz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rastgele Yayınlar