8 Şubat 2012 Çarşamba

Adını feriha koydum 46. bölüm tahminleri yeni bölüm

Adını feriha koydum 46. bölüm tüyoları,Adını feriha koydum 46. bölüm tahminleri,Adını feriha koydum 46. bölüm özeti, 3 şubat 2012 Adını feriha koydum 46. bölüm tüyoları tahminleri,Adını feriha koydum 3 şubat yeni bölüm özeti tüyoları tahminleri

Tahminler:
Emir Feriha'ya evlenme teklif etmesi bekleniyor...
Feriha ile Emir öpüşürken Mehmet tarafından yakalanmış ve okulu bırakıp babası tarafından köye annesinin yanına gönderilmek istenmişti...Bunun üstüne Feriha'nın kaçma ihtimali söz konusu...
Koray ise hiç sevmediği ve ailesininde onaylamadığı Gülsüm ile evlenmişti...Görülen o ki mutsuz bir gelecek onları bekliyor...

Hande ise intikam peşinde ilerliyor...

Bizleri oldukça heyecenlı bir bölüm bekliyor...


Bir kızın ( Feriha ) ailesinden hayattan ve sevdiğinden her şeyi saklayarak büyütmeye çalıştığı sevgiyi anlatan Adını Feriha koydum dizisinin 45. Bölümünde yine beklenmedik gelişmeler yaşanacak. Emir ve Feriha Halilin elinden kurtulmuştur ancak onları bekleyen çok daha büyük zorluklar beklemektedir.
Dizinin çekimleri Beykent Üniversitesi'nde yapılmaktadır.

Adını Feriha Koydum 46. Bölüm izle, Adını Feriha Koydum 46. Bölüm hemen izle, Adını Feriha Koydum 46. Bölüm son Bölüm izle,


 Üstteki görüntü sette çekilmiş bir görüntüdür.Hazal Kaya Çağatay Ulusoy ve Barış Kılıç üçlüsü objektiflere poz vermiş...Setten bir kare...


Emir ile Mehmet de kavga etmişler Emir Ferihayı döven Mehmet'i dövmüştü...Babası Feriha'yı Göndermeye kararlıdır...













Tahminler tamamen blogumuzun tahminleridir...Kaynak belirtilmeden kullanılamaz...
Görüntüler alıntıdır...Blogumuz hiç bir yasal hükümlülüğe tabi tutulamaz...
Resim kaynağı: http://images.beyazgazete.com/haber/resim/adini-feriha-koydum-45-bolum-ozeti-ve-fragmani.jpg dir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için Teşekkür ederiz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rastgele Yayınlar