21 Şubat 2012 Salı

Utanmaz Adamın Utanmaz Dizisi

Utanmaz Adamın Utanmaz Dizisi

Esas dizilerimin yayın tarihini beklerken zaman geçsin diye farklı dizilere göz gezdiriyorum. Bazen beni çok ama çok etkileyen dizileri keşfetmeme yarayan bu arayış, kimi zaman tam bir felaketle sonuçlanıyor. Boşa geçen zaman. Zorlama bir bekleyiş. İşte bana böyle hissettiren anlardan birini yaşatan dizilerden birini paylaşmak istiyorum sizlerle. Adını sık duymam nedeniyle ilgimi çeken ve onca dizi arasından tercih ettiğim koca bir felaket. Shameless...Bazı sahneleri insanın yüreğine dokunsa da (ki bu bir elin parmaklarından bile az ) çoğunlukla beni konu dışı bıraktı. Bu diziyi henüz izlemeyenlere sesleniyorum . Kendi şahsi fikrimi sorarsanız izlemeyin ancak "Shameless" dizisinin ciddi bir hayran kitlesine sahip olduğunu es geçmeyin. Belki siz sevebilirsiniz. Sizlere bir uyarı daha. Bu diziyi asla ama asla ailecek, çoluğunuzla çocuğunuzla izlemeyin.. +18 sahneleri var.
Dizinin tanıtımlarında dram ve komedi türünü içerdiği söylense de sanırım espri anlayışımdan uzaktı. Dizinin tüm bölümü boyunca gülümsediğimi hatırlamıyorum. Olsa olsa bu benim için varoş bir ailenin dramı olur daha da öteye gidemez. 6 çocuklu olan ama çocuklarını hiç umursamayan alkolik, ayyaş, sorumsuz bir babaya sahip olan çocukların ayakta ve hayatta kalma mücadelesini anlatan bu diziye nasıl gülebilirim ki zaten. Ailenin büyük kızı sorumluluğun büyük bir kısmını üzerine almış, diğer çocuklarda yapabilecekleri her işte çalışıp geçinmeye bir yandan okumaya çalışıyorlar. Baba her akşam eve aşırı alkollü gelip, hatta çoğunlukla polisler tarafından getirilip, salonun ortasında sızıp kalıyor. Eh böyle bir ortamda yaşayan çocukların ise ahlaki değerleri tamamen sıfır. Bunları sadece ilk bölümü izledikten sonra yazıyorum. ikincisini izler miyim bilemem ama belki ilerleyen bölümlerde dizi güzelleşecektir.

Kaynak: http://dizimanyaq.blogspot.com/2012/02/utanmaz-adamn-utanmaz-dizisi.html dir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için Teşekkür ederiz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rastgele Yayınlar