29 Mayıs 2012 Salı

Çağatay Ulusoy Yeni filmi için saçlarını kazıtacak

Çağatay Ulusoy Yeni filmi için saçlarını kazıtacak


'Adını Feriha Koydum' dizisinde Emir karakterini canlandıran Çağatay Ulusoy, yeni filmi için saçlarını kazıtacak.


Çağatay Ulusoy,'Yeni filmimde rol gereği saçlarım kazınmış olacak. Buna gözümün alışması için ilk olarak kendim yavaş yavaş saçlarımı kısaltacağım' dedi.


'Diziden sonra güzel bir sinema projesi bekliyordum. Dizilerde rol alıyorsunuz tabi ama çok kalıcı olmuyor. Dizi çok farklı, beyaz perde çok farklı. Sinema filmi 50, 100 yıl sonra da izlenebiliyor. Dizide bir aşk adamını oynuyorum. Daha farklı oyunculuğumu da gösterebileceğim rollerde oynamak istiyorum' dedi...

Yine güzel çalışmalarda göreceğiz kendisini.


Dizi Takip-ci Özgün yazısıdır.Kaynak belirtilmeden kullanılamaz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için Teşekkür ederiz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rastgele Yayınlar