22 Haziran 2012 Cuma

“Ben Bilmem Eşim Bilir”


“Ben Bilmem Eşim Bilir”

Kanal D’de 7’den 70’e herkesin beğeniyle izleyeceği yeni bir yarışma programı başlıyor.

Hafta içi her gün ekrana gelecek programda,  4 çift kıyasıya yarışacak. Birbirinden eğlenceli ve farklı oyunlarıyla, ekrana gelecek programda; evli çiftler, nişanlılar, sevgililer birbirlerini yeniden tanıyacak, tahminler havada uçuşacak. "En güçlü benim kocam", "En hızlı benim sevgilim", "En becerikli benim eşim" diyen herkesin başvuruda bulunabilecekleri  “Ben Bilmem Eşim Bilir”, yarışmacı adaylarının evlerinde bile deneyebilecekleri oyunlardan kurulu.                                                                                             
Her hafta  0 km. son model bir otomobil kazanma fırsatıYarışmacıların, büyük finalde son model bir otomobil ve para ödülü kazanma şansına sahip olacakları programa başvurular ise,  http://form.kanald.com.tr/bbeb/form.aspx adresinden yapılıyor.


Haberin devamına:



Tıklayarak bakabilirsiniz.


Derlemenin kaynağıda yukardaki linktir...




www.edarling.net Dizi Takip-ci Özgün yazısıdır.Kaynak belirtilmeden kullanılamaz... http://www.altinfirsati.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için Teşekkür ederiz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rastgele Yayınlar