26 Temmuz 2012 Perşembe

Ben Bilmem eşim bilir başardı.



Güzel programın haberini sizlerle paylaşmak istedim,hürriyetin haberi:


Kanal D’nin sunuculuğunu İlker Ayrık’ın yaptığı yeni yarışma programı “Ben Bilmem Eşim Bilir” kısa sürede milyonların beğenisini kazanarak ekranın zirvesine adını yazdırdı. Hafta içi her akşam ekrana gelen yarışma, yayında olduğu saatlerde sosyal medyaya da damgasını vuruyor.

Dört çiftin kıyasıya yarıştıkları programda, çiftlerin birbirlerini ne kadar tanıdıkları eğlenceli bir şekilde ekrana geliyor. İlker Ayrık’ın esprili sunumuyla fark yaratan ve üç ayrı etaptan oluşan yarışmanın, birbirinden eğlenceli oyunları da büyük ilgi görüyor. İzlenme oranlarıyla kısa sürede ekranın zirvesine demir atan yarışma; Çarşamba akşamı da SBT verilerine göre Tüm Kişiler’de yüzde 5.42 reyting ve yüzde 19.01 izlenme payı, A/B SES’te de yüzde 5.09 reyting ve yüzde 18.19 izlenme payı ile birinci oldu. Sosyal medyada da gündem yaratan yarışmayla ilgili gönderilen mesajlardan bazıları ise şöyle;
AEY: İlker Ayrık, çok iyi tiyatro altyapısı böyle bir şey demek ki, kurguyu tek başına alıp götürüyor 6 kişiyle başa çıkıyor.

Sevda Şen: 'Ben Bilmem Eşim Bilir'deki pide kuyruğunda kavga çıkacak diye çok korktum :)
Ceylan Alkan: 'Ben Bilmem Eşim Bilir' yeni favori yarışma programım :) İnanılmaz komik hallere düşüyor insanlar ya.    

Mustafa Toksöz: Sen nasıl bir programsın ya iftardan beri program boyunca gülerek izledim elmacık kemiklerim ağırdı =)
Faruk YILANCI: 'Ben Bilmem Eşim Bilir' de yarışmak için eş aranıyor. Eğlencesine

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için Teşekkür ederiz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rastgele Yayınlar