27 Şubat 2012 Pazartesi

Hung yeni bolum fragmani izle


Dün HBO’nun hit dizilerinden biri olan ‘Hung’ dizisine göz atmak istedim. Özellikle benim favori kanalım HBO tarafından sunulunca hep aklımın bir köşesinde cazip diziler arasında ki yerini koruyan Hung , izlemeye başladıktan sonra benim için tam bir muamma oldu. Dizi iyi mi? Kötü mü? Karar veremedim diyebilirim. Üstelik bir oturuşta 5 bölümünü birden seyretmeme rağmen!  Eminim şimdi “Madem bir şey anlamadın ne diye 5. Bölüme kadar geldin” diye soranlar vardır aranızda. Size şöyle söyleyeyim daha da izlemeye kararlıyım. Neden mi ? Hung dizisinde var olan bol miktarda ki çaresizlik duygusunun alt notalarında verilen umut, beni izlemeye iten en belirgin neden.  Aslında dizi tercihlerimde komedi genelde en alt sıralarda yer alır. Eğer izleyecek bir şey sıkıntısı çekiyorsam, komedi dizilerine yönelirim. 3. Sezonunun içerisinde olan Hung dizisine HBO referansına rağmen başlamama sebebim komedi olmasıydı. İzlemeye başlayınca da komedi ve dram karışımı, zaman zaman belden aşağı bir dizi çıktı karşıma. Bilmeyenler için söyleyeyim dizi, karısı tarafından terk edilen , evi yandığı için evinin bahçesinde bir çadırda kalmak zorunda kalan, düşük maaşlı bir basketbol koçunun jigolo olmaya karar vermesini konu alıyor. E konu böyle olunca dizinin ara ara + 18 bir kimliğe bürünmesi şaşırtıcı olmasa gerek. Bu nedenle bu diziyi çocuklarınızla izlemeye kalkışmayın. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için Teşekkür ederiz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rastgele Yayınlar