21 Şubat 2012 Salı

Pis 7’li gerçek oldu

Pis 7’li gerçek oldu !

Bir süredir ekranlarda olan Pis 7’li dizisinin ilk 3 ya da 4 bölümünü seyretmişliğim vardır. İlk başlarda güldüğüm esprilerin beni artık güldürmez olduğunu fark edince de izlemeye son verdim. Televizyon takipçileri bilir . Bu dizi varoş bir mahallede devam ettikleri okulları yandığı için özel bir okulda eğitimlerine devam eden 7 yoksul öğrencinin, başta özel okulun müdiresi olmak üzere tüm okula kendilerini kabullendirme çabalarını konu alıyor. Şimdi takip etmediğim diziyi gecenin bu saatinde neden yazmaya başladığımı merak edenleriniz olacaktır. Hemen söyleyeyim.  Az önce okuduğum bir haberi sizlerle paylaşmak istedim . Milliyet’in verdiği bir habere göre Pis 7’li dizisinin konusuna benzer bir durum İstanbul ‘da yaşanmış.  . Bir okulun öğrencileri okuldaki güçlendirme çalışmaları nedeniyle başka bir okula aktarılmış. Ancaköğrencileri alan okul bu yeni öğrencilere tam gün yerine öğleden sonraları eğitim vermeye başlamış. İşte tepkiler de bundan sonra başlamış. Veliler, “Varoştan geldiğimiz söylenerek ayrı eğitim veriliyor, bu ayrımcılıktır?” derken, konuya Maltepe Kaymakamı “Ayrımcılık yok” sözleriyle son noktayı koymuş.


Kaynak:  http://dizimanyaq.blogspot.com dir.Blogumuz hiç bir yasal hükümlülüğe tabi tutulamaz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için Teşekkür ederiz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rastgele Yayınlar